گلستان منادی وحدت و الگو و اسوه حسنه شناخته می شود 

آخوند خوجملی گفت: گلستان با دارا بودن علمای روشن، تعامل بین علمای شیعه و سنی، مرکز اسلامی گلستان و نماینده ولی فقیه منادی وحدت، وحدت و تعامل خوبی برخوردار است و به عنوان الگو و اسوه حسنه شناخته می شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،  آخوند «ابوبکر خوجملی» در نشست ائمه جمعه اهل سنت استان با استاندار گلستان با اشاره به وجود وحدت در گلستان، گفت: گلستان با دارا بودن علمای روشن، تعامل بین علمای شیعه و سنی، مرکز اسلامی گلستان و نماینده ولی فقیه منادی وحدت، وحدت و تعامل خوبی برخوردار است و به عنوان الگو و اسوه حسنه شناخته می شود. 

 

امام جمعه نگین شهر با اشاره به آغاز ماه رمضان، افزود: با وجود ستاد استهلال اهل سنت استان، شروع و پایان ماه مبارک رمضان با تعامل و وحدت طلبانه انجام خواهد شد. 

 

وی با اشاره به اینکه، تا مدامی که شکر نعمت و پایداری ایمان باشد خداوند یار و یاور خواهد بود، گفت: راز ماندگاری انقلاب و استمرار آن در وجود این دو عامل است. 

 

آخوند خوجملی گفت: وحدت و همدلی و پایداری در مقابل دشمنان از نعمت هایی است که باید قدر بدانیم طوری که امروز  ابرقدرت ها سر تعظیم در برابر ما فرود آورده اند.

 

کد خبر 1161851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha