تأمین بودجه ۶ هزار و یک میلیارد تومانی مدیریت شهری کرج با روحیه جهادی محقق می شود

چپردار با اشاره به اهمیت بهره مندی و هم افزایی از نخبگان و اندیشمندان در عرصه تصمیم گیری گفت: تأمین بودجه ۶ هزار و یک میلیارد تومانی مدیریت شهری کرج با روحیه جهادی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « جواد چپردار» عصر یکشنبه ۱۵ طی نشست شورای اداری شهرداری که در باشگاه میلادشهرداری کرج گفت: توجه به کار جهادی و تحقق برنامه درآمدی و بودجه سال جاری رویکرد مدیریت شهری کرج است. 

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: اصلاح شرایط جاری در شهر کرج منوط به بهره مندی از روحیه جهادی، تفکر بسیجی و حضور پرشور نخبگان علمی است.

 

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی و هم افزایی از نخبگان و اندیشمندان در عرصه تصمیم گیری بیان کرد: روحیه جهادی و تفکر بسیجی برای همه مدیران و مسئولان مدیریت شهری اهمیت دارد. 

 

وی ادامه داد: برای سال جاری رقم ۶ هزار و یکصد میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده است که تأمین این بودجه با برنامه ریزی، اصلاح و بررسی محقق می شود.

 

چپردار عنوان کرد: بودجه شورای ششم با همین نگاه محقق می شود و تحقق این بودجه اهمیت اساسی در پیشبرد برنامه های اجرایی دارد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: کارخانه نوآوری و دانش بنیان البرز با وجود نخبگان و اندیشمندان نقش اساسی در پیشبرد برنامه های مدیریت شهری دارد. 

 

 

کد خبر 1162384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha