۴.۵ میلیارد ریال برای گازرسانی امامزاده محمدرضا(ع) هزینه شد

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: ۴.۵ میلیارد ریال برای گازرسانی امامزاده محمدرضا(ع) شیروان هزینه شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: امامزاده محمدرضا(ع) مشهد طُرقی از توابع بخش مرکزی این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شد که چهار میلیارد و 500 میلیون ریال برای آن هزینه شد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان خاطرنشان کرد: قبل از شروع عملیات گازرسانی جهت گرم نگه داشتن داخل امامزاده از کپسول استفاده می شد که با توجه به زیارت زائران و مردم در فصول مختلف سال جهت گرمایش و از سویی رعایت نکات ایمنی موضوع در اولویت کار قرار گرفت.

 

علیپور عنوان کرد: طول مسیر عملیات گازرسانی به  امامزاده دو کیلومتر بود که چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل شرکت گاز و اعتبارات داخلی امامزاده برای آن هزینه شد.

 

وی اضافه کرد: با برخورداری و برطرف شدن مشکل  گاز امامزاده، آسفالت راه و آب شُرب هم در اولویت قرار گرفته و پیگیری هایی برای آغاز عملیات آن در دست اجراست تا بتوانیم جهت رفاه به شهروندان و زائران خدمات خوبی ارائه دهیم.

 

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال سعی خواهیم کرد کم و کاستی های مساجد و بقاع متبرکه در دستور کار قرار گیرد و با اولویت بندی نسبت به رفع کمبودها اقدامات موثری برداشته شود زیرا که این شهرستان به دلیل استقرار در مسیر اصلی استان های شمالی کشور به مشهد مقدس، هر ساله پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است که شمار زیادی از آنان در جوار اماکن زیارتی و امامزادگان اقامت می کنند.

 

 

 

کد خبر 1162921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha