برگزاری جشن روزه اولی ها توسط کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز در باغ بانوان

میرصادقی گفت: کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز به مناسبت میلاد امام حسن (ع) با همکاری شهرداری شیراز اقدام به برگزاری جشن روزه اولی ها در باغ بانوان شیراز خواهد کرد و میزبان افطار ۵۰۰ روزه اولی می شود.

صدیقه السادات میرصادقی» با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی در نظر گرفته است که برگزاری مراسم جز خونی قرآن کریم از جمله آنهاست.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز افزود: بدین ترتیب مراسم جز خونی قرآن کریم هر روز قبل از افطار در محل این کانون فرهنگی هنری همراه با تفسیر و تدابیر با حضور اساتید برجسته قرآنی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: پس از این برنامه نیز، روزانه کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز میزبان شرکت کنندگان در مراسم افطاری ساده است.

میرصادقی با اشاره به برنامه این کانون فرهنگی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز در نیمه ماه مبارک رمضان و به مناسبت میلاد امام حسن (ع) با همکاری شهرداری شیراز اقدام به برگزاری جشن روزه اولی ها در باغ بانوان شیراز خواهد کرد و میزبان افطار 500 روزه اولی می شود.

وی با اشاره به توزیع نان رایگان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: این کانون فرهنگی و هنری در یک اقدام جهادی و با همکاری 12 تا 15 نانوایی در نیمه ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع نان رایگان میان افراد بی بضاعت و کم بضاعت حاشیه شهر شیراز خواهد کرد.

کد خبر 1162947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha