توزیع ۳۰۰هزار سبد غذایی ویژه ماه رمضان بین مددجویان مازندرانی

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه بخشی از ماموریت های کمیته امداد با همراهی خیرین محقق می شود، گفت: به طور نمونه امسال ۳۰۰هزار سبد غذایی به ارزش هر سبد ۵۰۰هزار تومان در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۹فروردین) در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان کلاردشت اظهار کرد: در ماه رمضان با مشارکت و کمک خیران به نیازمندان خدمت رسانی می شود.


مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: سال گذشته یک میلیون پرس غذای گرم در قالب اطعام مهدوی  بین نیازمندان توزیع شد و امسال توزیع یک میلیون و ۵۰۰هزار پرس غذای گرم هدف گذاری شده است.

 

وی گفت: ۴۵۶مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و این مراکز مسجد محور و بمنظور تکریم و حفظ شأن خانواده های نیازمند ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: در رزمایش مواسات و همدلی سال گذشته ۲۱۰هزار سبد غذایی به ارزش هر سبد ۳۰۰ هزار تومان توزیع شد و  امسال ۳۰۰هزار سبد غذایی به ارزش هر سبد ۵۰۰هزار تومان در سه دهه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی به طرح اکرام ایتام اشاره کرد و گفت:دو هزار و ۷۰۰نفر از ایتام و ۹هزار و ۷۰۰ نفر از فرزندان طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از حمایت های مادی و معنوی حامیان برخوردارند و در تلاشیم تا سرانه کمک به ایتام را افزایش دهیم.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: سه کار مهم در کمیته امداد سال گذشته انجام شد که  سامانه امداد هوشمند و کارآمد یکی از آنها است و متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به آدرس الکترونیکی  soha.emdad.ir  تقاضای  خود را ثبت و در اسرع وقت پیگیری می شود .

 

وی ادامه داد:پرداخت صدقه از طریق بارکد Qr یکی دیگر از اقداماتی بود که سال گذشته انجام شد و از این طریق، مردم نوعدوست می توانند به سهولت صدقه را  از طریق تلفن همراه پرداخت کنند.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: همچنین سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرسhttp://pishnahadat.emdad.ir/ راه اندازی و آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

 

وی تاکید کرد: باید در کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنها همدل بوده و با برنامه ریزی مناسب اقدام کنیم.

 

کد خبر 1163771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha