چهار هزار بسته معیشتی در قالب ۲۴۰ هزار وعده غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع می شود

محلاتی با اشاره به اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان چهار هزار بسته معیشتی در قالب ۲۴۰ هزار وعده غذایی به صورت خشکه توزیع می شود، گفت: امروز دومین دوره از توزیع بسته های معیشتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی محلاتی»، امروز (دوشنبه 22 فروردین) در حاشیه توزیع بسته های معیشتی طرح «افطار 15» در جمع خبرنگاران گفت: امسال پانزدهمین سال طرح بزرگ «افطار» در سال اجراست و با هدف توزیع بسته های معیشتی نزدیک به 40 تن برنج و چهار هزار سبد کالا بین مددجویان 70 خیریه سراسر فارس توزیع می شود.

مسئول خیریه «حجت ابن الحسن العسکری (عج)» شیراز با اشاره به اینکه این بسته ها بین موسسات نگهداری کودکان ایتام و بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی فارس توزیع خواهد شد، تاکید کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه خیرین عزیز می توانند در یکی از طرح های «سلمان (س)»، «امیرالمومنین (ع)» و «پیامبر اعظم (ص)» شرکت کنند، افزود: برای شرکت در این طرح ها عزیزان می توانند هزینه مورد نظر را به ترتیب میزان یک میلیون ریال برای تهیه افطاری برای چهار خانوار نیازمند، یک میلیون و 400 هزار ریال برای تهیه برای افطاری 6 خانوار نیازمند و یک میلیون و 800 هزار ریال برای تهیه برای افطاری هشت خانوار نیازمند فارس به این خیریه ارائه کنند.

محلاتی با اشاره به اینکه عزیزان می توانند با تماس به شماره های 32279600 و 32259600 تماس حاصل و در طرح های شرکت کنند، اضافه کرد: کل بسته های با بالغ هزینه 15 میلیارد ریال تامین شده است و یک هزار و 500 خیر هم فعالیت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان چهار هزار بسته معیشتی در قالب 240 هزار وعده غذایی به صورت خشکه توزیع می شود، افزود: امروز دومین دوره از توزیع بسته های معیشتی است.

کد خبر 1164790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha