برگزاری طرح افطار مهدوی  با همت اعضای کانون مساجد

امجدیان گفت: به همت اعضای کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) طرح افطار مهدوي به مدت ۳۰ شب در مسجد سيدالشهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

محمد امجدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:رمضان ماه میهمانی خداوند است و در این ماه درهای رحمت خداوند برای آمرزش گناهان انسان‌ها باز بوده و می‌کوشیم با برپایی چنین مراسم‌هایی همه بخصوص جوانان نهایت استفاده را از این ماه پربرکت ببرند.

 

 

مسئول کانون امام حسین(ع) سنقر و کلیایی افزود: اطعام و انفاق به مستمندان در ماه مبارک رمضان بسیار سفارش شده و از سوی دیگر گرسنگی و تشنگی روزه، موجب درک وضعیت مستمندان می‌شود و به این ترتیب ثروتمند به فقیر نزدیک می‌شود و در نتیجه احسان و انفاق زیاد و کمک به همنوع در جامعه فراگیر می‌شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: به همت کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) و در تعامل با پايگاه حضرت زينب(ع)  توزیع ۱۳۰۰ عدد نان بين اهالي  محله، باهمراهي اداره تبليغات شهرستان و به مناسبت ماه مبارک رمضان ضمن ديدار و سرکشي  محفل انس با قران در منزل خانواده شهيد عباسعلي خسروي برگزار شده است.

 

 

امجدیان تصریح کرد:جزء خواني هر روزه در ماه مبارک رمضانبه همت واحد فرهنگي کانون امام حسين(ع)، اقامه نماز و بيان احکام شرعي در بين دو نماز ظهر و عصر توسط روحاني در ماه مبارک رمضان مسجد، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان،غبار روبی مساجد و آموزش قرآن کریم از شاخص ترین برنامه های کانون است.

کد خبر 1165471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha