بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عصر امروز ۲۷ فروردین‌ماه افتتاح می شود

مراسم افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن عصر امروز ۲۷ فروردین‌ماه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عصر امروز ۲۷ فروردین‌ماه با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و فعالان قرآنی ساعت ۱۷ در مصلای تهران برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته روابط عمومی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن، مراسم افتتاحیه به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن و شبکه‌های مجازی پخش خواهد شد. همچنین بخش‌هایی از این مراسم به روی آنتن شبکه خبر سیما نیز خواهد رفت.

مراسم افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با تلاوت هادی موحدامین، قاری بین‌المللی و نفر سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌شود و در ادامه سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را شاهد خواهیم بود.

تجلیل از محمدرضا جاهدی‌نیا، حافظ کل قرآن و نماینده ایران در سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران، بخش‌ دیگری از برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از امروز به مدت دو هفته در مصلای تهران پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی خواهد بود. این نمایشگاه در ۴۵ بخش و ۴۰ هزار مترمربع وسعت هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ میزان شهروندان است.

همچنین به موازات نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی قرآن کریم نیز به نشانی iqfa.ir برپا شده است. همچنین بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ قرآنی کشور با ورود به سالن مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، می‌توانند از اینترنت رایگان نمایشگاه بهره‌مند شوند.

 

کد خبر 1166233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha