شرکت عمران شهر صدرا در جهش تولید نهضت ملی مسکن رتبه نخست فارس شد

روشن گفت: شرکت عمران شهر صدرا با عقد تفاهم نامه در خصوص ساخت چهار هزار واحد جدید در حوزه جهش تولید نهضت ملی مسکن رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عزیزالله روشن»، امروز (شنبه 27 فروردین) با اشاره به پیشتازی شهر صدرا در ساخت پروژه های نهضت ملی استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: شهر صدرا با عقد تفاهم نامه در خصوص ساخت چهار هزار واحد جدید در حوزه جهش تولید نهضت ملی مسکن رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا افزود: این موفقیت در پی انعقاد تفاهم نامه شرکت «ره آورد سازندگی آزادگان» با شرکت عمران شهرهای جدید کشور، حاصل شده و شرکت عمران صدرا موفق به رکورد چهار هزار واحد جدید شده است.

وی اضافه کرد: پیش از این قرار شده بود کلنگ سه هزار و 112 واحد طرح نهضت ملی مسکن در گام نخست در شهر صدرا توسط وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شود که با انعقاد این تفاهم نامه به هفت هزار و 112 واحد افزایش یافته است.

روشن اعلام کرد: مراسم افتتاح این طرح به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با کلنگ زنی در سایر استان ها به زودی برگزار شود و پروژه اخیر در زمینی به مساحت 35 هکتار کلنگ زنی می شود.

کد خبر 1166501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha