اعلام ویژه برنامه‌های تلویزیون و رادیو بنگلادش به مناسبت روز جهانی قدس

همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس، شبکه تلویزیونی ntv و رادیو ۷۱ بنگلادش ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش، برنامه‌ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس با حضور کوثر مصطفی ابوالعلایی، رئیس کمیته قدس بنگلادش و استاد گروه فلسفه در دانشگاه داکا و صوفی احسن الحادی، استاد دانشگاه داکا تولید شد.

میهمانان این برنامه در خصوص فلسفه نامگذاری روز جهانی قدس توسط بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) سخن گفتند و با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حق مسلمانان فلسطین، این جنایات را محکوم کردند.

همچنین، از همه مسلمانان جهان خواستند تا با حفظ استراتژی وحدت در مقابل سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی سکوت نکنند.

این برنامه روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان و در ساعتی پر بیننده از شبکه تلویزیونی ntv بنگلادش پخش و در سایت یوتیوب آن شبکه نیز بارگذاری خواهد شد.

یک برنامه رادیویی زنده به همین مناسبت روز جهانی قدس به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در شبکه رادیویی 71 بنگلادش پخش می‌شود. در این برنامه، کوثر مصطفی ابوالعلایی، رئیس کمیته قدس بنگلادش و استاد گروه فلسفه در دانشگاه داکا، سیف الاسلام خان، استاد دانشگاه داکا و مولانا روح الامین، خطیب مسجد جامع داکا سخنرانی می‌کنند.

کد خبر 1166992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha