ضیافت افطاری محرومان در جوار مسئولان در صومعه‌سرا برگزار شد

ملک‌دوست گفت: در قالب اطعام مهدوی، ضیافت افطاری محرومان در جوار مسئولان در صومعه‌سرا برگزار شد.

«محمدی ملک‌دوست» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با سالروز ولادت دومین اختر آسمان امامت و ولایت، حضرت امام حسن مجتبی(ع)، مسئولان صومعه‌سرا میزبان مددجویان کمیته امداد بودند و روزه خود را در کنار آنان افطار کردند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا افزود: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان شامگاه یکشنبه در ضیافت افطاری که به میزبانی مسئولان این شهرستان در تالار فرشتگان این شهرستان برگزار شد، حضور یافته و در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) اوقات شادی را با صرف افطاری سپری کردند.


وی گفت: در این مراسم، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مولودی خوانی پرداخته و گروه‌های نمایشی، برنامه‌های جذابی را برای مددجویان اجرا کردند.

 

ملک‌دوست تصریح کرد: حضور مسئولان بین مددجویان، انسان‌های شریف و روشن‌ضمیری که انقلاب به آنان تعلق دارد، افتخاری عظیمی است که نباید به ایام و روزهای خاص سال محدود شود بلکه آنان باید کارگزارن نظام را همواره در کنار خود احساس کنند تا به آینده‌ای روشن در زندگی مادی و معنوی خود امیدوارتر باشند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا بیان کرد: برپایی این ضیافت در راستای عمل به دستورات دینی و یادآوری این نکته صورت گرفته که خادمان مردم هیچ‌گاه خود را از مردم جدا نمی دانند.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در کنار سفره های افطاری مستمندان می تواند باعث آشنایی بیشتر آنان با درد جامعه وهمچنین کمک به حل مشکل محرومان شود.

کد خبر 1167059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha