مهم‌ترین برنامه‌های مرکز نشر هاجر در سال ۱۴۰۱

شایانفر، مهم ترین برنامه های این مرکز در سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد و گفت: راه اندازی بخش بین‌الملل و همچنین شناسایی و تقویت بانوان نویسنده در رأس برنامه های مرکز نشر هاجر در سال جاری خواهد بود.

​به گزارش خبرگزاری شبستان، «احمد شایانفر» با تشریح برنامه های مرکز نشر هاجر در سال جاری، گفت: در راستای توسعه تعاملات و اثربخشی فراحوزوی و جریان‌سازی، راه اندازی بخش بین الملل برای این مرکز پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

مدیر عامل مرکز نشر هاجر از تقویت بانوان نویسنده به ویژه طلابی که در عرصه زن و خانواده فعالیت می‌کنند نیز سخن گفت و با ارائه آماری از آثار چاپ شده با موضوع زن و خانواده در این مرکز، افزود: ظرفیت بانوان به ویژه طلاب در عرصه پژوهش های مرتبط با خودشان، بسیار بالا است و ما در سال 1401 در نظر داریم برای شناسایی و معرفی طلاب مستعد گام برداشته و طلاب نویسنده را برای تدوین آثار فاخر یاری کنیم و برای نشر آثار نیز ارائه تسهیلات در نظر گرفته ایم.

شایانفر تصریح کرد: از جمله فعالیت های مهم که برای امسال در نظر گرفته شده است، ارائه موضوعات مورد نظر برای فعالیت های پژوهشی بانوان خواهد بود؛ همچنین برگزاری مرحله دوم از  فراخوان کتابانو مد نظر است که برای شناسایی بانوان طلبه و بروز و ظهور استعدادهای آنان، قدمی مؤثر محسوب می شود.

وی ادامه داد: مخاطبان می توانند برای آگاهی از فعالیت های این مرکز، از طریق کانال ایتای مرکز نشر هاجر به آدرس @hajarpub_ir و همچنین سایت مرکز نشر هاجر به ادرس https://hajarpub.ir/ با ما در ارتباط بوده و از آخرین اخبار و برنامه ها مطلع شوند.

 

کد خبر 1167157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha