در هر دوره بیست حافظ قرآن در موسسه رسول عصر ثقلین تربیت می شوند

یاقوتی با بیان اینکه خانه کارگر فعالیت های خوبی در حوزه آموزش حفظ و مترجمی قرآن دارد، گفت: در هر دوره بیست حافظ قرآن در موسسه رسول عصر ثقلین تربیت می شوند.

«فاطمه یاقوتی» در گفت وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در بیست و  نهمین نمایشگاه قرآن کریم با بیان اینکه خانه کارگر فعالیت های خوبی در حوزه آموزش حفظ و مترجمی قرآن دارد، اظهار کرد: این موسسه همه ساله حضور خوبی در نمایشگاه قرآن دارد که روش های حفظ در دو شکل ده ماه و دو ساله را برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه توضیح می دهد.

مسئول روابط عمومی موسسه رسول عصر ثقلین  افزود: هر سه ماه یک بار، آزمون برگزار می شود و به حافظان مدرک رسمی و معتبر اهدا می شود. این موسسه زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کند.

وی اضافه کرد: موسسه رسول عصر ثقلین هر سال، بیست حافظ کل قرآن کریم تربیت می کند و صدها حافظ یک یا چند جز تربیت می کند و امیدوار است در زمینه تربیت ده ملیون حافظ قرآن که مطالبه مقام معظم رهبری است، کمکی کرده باشد.

یاقوتی در ادامه درباره آموزش گام به گام مترجمی قرآن کریم، گفت: لغات پر کاربرد قرآن و یک سری قواعد به علاقمندان آموزش داده می شود تا در سریع ترین زمان ممکن، مترجم قرآن شوند.

وی افزود: آموزش ها زیر نظر خانم محبوبه فخاری و در سه سطح ارایه می شود و اولین دوره از ابتدای سال ۱۳۹۹ شروع شد و اکنون دومین دوره آن در حال برگزاری است.

کد خبر 1167267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha