توزیع ۲۰ هزار قرص نان در ۲۰ نقطه محروم خوزستان

سوخته‌زاده از توزیع ۲۰ هزار قرص نان در ۲۰ نقطه محروم خوزستان به همت گروه جهادی همیاران ولایت استان خبر داد و گفت: آزادسازی زندانیان، توزیع مرغ و بسته‌های معیشتی و ... از دیگر اقدامات این گروه جهادی است.

«امیرحسین سوخته‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) با همت و مشارکت مردم نیکوکار و اعضای گروه جهادی همیاران ولایت ۲۰ هزار قرص نان در ۶ شهرستان و ۲۰ نقطه محروم استان توزیع شد.

 

مسئول هماهنگی گروه جهادی همیاران ولایت خوزستان با تقدیر از مشارکت بسیار خوب و موثر مردم و خیرین در تامین مالی این طرح افزود: این برنامه در شهرستان‌های باوی، مسجدسلیمان، کارون، اندیکا، باغملک و اهواز (حصیرآباد، منبع آب، ملاشیه، کوی محلاتی، آل صافی، کوی طاهر) برگزار و در هر نقطه یک هزار قرص نان بین عموم مردم محله و منطقه توزیع شد.

 

وی با اشاره به برنامه‌های فراوان و متنوع این گروه جهادی در روزهای گذشته تصریح کرد: این گروه با کمک خیرین و اعضای گروه و به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان دو زندانی جرائم غیرعمد را به مبلغ ۲۰۵ میلیون ریال از زندان اهواز آزاد کرده و بنا دارد آزادی تعدادی زندانی دیگر را تا پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر در دستور کار قرار دهد.

 

سوخته زاده اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این گروه اجرای رزمایش همدلی در شب‌های قدر است که با توزیع ۴۰۰ عدد مرغ کشتار روز در مناطق محروم اهواز اجرایی می‌شود‌.

 

وی با بیان اینکه فعالیت این گروه در ماه مبارک رمضان بیشتر به سمت بخش معیشت معطوف شده است تصریح کرد: در دهه اول رمضان با همکاری شرکت لوله‌سازی اهواز تعداد ۱۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان محله حصیرآباد و منبع آب توزیع شد و این گروه بنا دارد  تعداد ۲۰۰ پرس غذای دیگر در شب‌های قدر بین نیازمندان محلات محروم اهواز توزیع کند.

 

کد خبر 1167398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha