توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به همت جوانان مسجد صاحب الزمان(عج) قم

به همت جوانان فعال در صندوق مهر محسنینِ مسجد صاحب الزمان(عج) قم واقع در خیابان شهید روحانی، در ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی میان خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، بیش از 20 سال است که به همت جمعی از جوانان این مسجد، صندوق مهر محسنین راه اندازی شده و هر ساله در ماه مبارک رمضان و در ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع)، با جمع آوری مبالغ اهدایی بانیان و خیرین و کمک بچه های مسجد و اهالی محل، بسته های معیشتی در راستای عمل به تأکیدات و سفارش های مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه و نهضت مواسات ، تهیه و توزیع می گردد.

 

امسال نیز در بیست و یکمین سال فعالیت این صندوق، بیش از 400 بسته معیشتی تهیه و میان خانواده های محروم و کم بضاعت در همین ایام توزیع شده که هر بسته با ارزش مالی یک میلیون و دویست و پنجاه هزار تومانی ، شامل 17 قلم جنس اعم از برنج ایرانی، گوشت، ماکارونی، رب گوجه، شکر، چای ، حبوبات ، خرما و ... بوده است.

 

گفتنی است کل ارزش بسته ها حدود 510 میلیون تومان بوده، ضمن آن که امسال علاوه بر خرید و ذبح 21 رأس گوسفند، 10 رأس گوسفند نیز از سوی مؤسسه حضرت خدیجه(س) به این صندوق و مسجد جهت کمک های مؤمنانه اهدا شده است و بچه های مسجد بنا دارند تا ان شاءالله در سال آینده با کمک خیرین و همت مردم و اهالی بیش از هزار بسته را تهیه و توزیع نمایند.

 


 

کد خبر 1167591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha