با حضور جوانان کانون مساجد مراسم شب های احیا باشکوتر  برگزار می شود

کاظمی، گفت: به مناسبت فرا رسیدن شب های لیله القدر مراسم عزاداری و احیا با حضور جوانان کانون مساجد با شکوه‌تر از قبل برگزار می شود.

 حمیدرضا کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شب قدر شب نعمت و رحمت فراوان خدا برای بندگانش در روی زمین است. خداوند متعال گناهان بندگانش را می آمرزد و دعا را قبول می کند. خدا از فرشتگان خواسته تا این فرمان را همان طور که دستور دارند انجام دهند.

مسئول کانون روستایی الهادی کرمانشاه افزود:شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است. خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است. در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های روخوانی و قرائت قرآن برای بچه های ۱۵_۱۶ساله ، مراسم روضه‌خوانی و عزاداری در شب های ۱۹،۲۱ و ۲۳ماه مبارک رمضان ،برگزاری نماز جماعت درمسجد، ختم جمعی قرآن، برگزاری سفره های افطاری ساده و غبار روبی مسجد از برنامه های شاخص ماه مبارک رمضان است.

کاظمی تصریح کرد:جوانان و اعضای کانون با اشتیاق خاصی به استقبال ماه رمضان رفتند و با جدیت برنامه ها را پیگیری و برگزار می کنند و ره توشه ای برای آخرت خود فراهم می کنند.
 

کد خبر 1167954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha