تقویت جریان تکفیری و وهابیت برای ضربه زدن به وحدت مسلمانان است

حجت‌الاسلام گرزین تاکید کرد که دشمنان و استکبار، وهابیت و تکفیر را برای انحراف جریان بیداری اسلامی و ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مذاهب اسلامی ایجاد و تقویت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آق قلا، حجت‌الاسلام «عباسعلی گرزین» در مراسم افطار وحدت و مقاومت در این شهرستان اظهار کرد: همه ما به طهارت و تزکیه نیاز داریم و در ماه مبارک رمضان باید مهم‌ترین هدف ما همین موضوع باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: وقتی این طهارت و تقوا به دست نیاید دنیا نمی‌تواند آماده پذیرش منجی عالم بشریت شود. همه ما معتقد هستیم آنچه که سبب شد تا نجات بشریت به تاخیر بیفتد به علت کوتاهی‌هایی بود که انسان‌ها انجام دادند؛ هرجا این کوتاهی‌ها کنار زده شود بشریت به ساحل نجات خواهد رسید.

 

وی افزود: اگر مجاهدت و اراده و حرکت در مسیر خدا وجود داشته باشد آن وقت است که خداوند بشریت را نجات خواهد داد. نصرت الهی زمانی نازل می‌شود که نصرت عبادالله وارد میدان شود. 

 

حجت‌الاسلام گرزین توضیح داد وقتی همه اینها را کنار هم می‌گذاریم، به معنای این است که انسان‌ها همه مسئول هستند. برای نجات بشریت علاوه بر تقوا و عمل صالح، توصیه به حق و توصیه به صبر و مقاومت هم صورت گرفته است. مسیر و راه روشن است و فقط باید اینها را خوب برای مردم تبیین کنیم.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه امت اسلامی اشاره کرد و افزود: زمانی که خط بیداری اسلامی در جهان اسلام شکل گرفت و چراغش روشن شد، وهابیت هم شدت و قدرت بیشتری پیدا کرد و جنایات وحشیانه خود را بیشتر کرد چرا که خط بیداری اسلامی، خطی ضد استکباری و ضد طاغوتی بود.

 

حجت‌الاسلام گرزین افزود: مردم چه شیعه و چه سنی در جریان بیداری اسلامی شعارهای عزت طلبانه، ضداستکباری و کرامت جویانه می‌دادند اما دست‌های منحوس جبهه کفر وهابیت و تکفیر را وارد میدان کرد تا فضا را به نفع خود برگرداند.

 

وی تصریح کرد: این‌ اتفاقات درس‌های خوبی دارد و مهم‌ترین راه و محور تقویت خط مقدم وحدت شیعه و سنی است. امروز لازم است تا در مقابل جریان تکفیرِ وهابیِ طاغوتی در کنار همدیگر باشیم و با آنها مبارزه کنیم.

 

 

کد خبر 1168038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha