احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد

همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) مراسم شب زنده داری با حضور خیل مومین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) مراسم شب زنده داری با حضور خیل مومین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

 

مراسم شب احیا و سوگواری ضربت خوردن مولود کعبه و شهید محراب حضرت علی بن ابیطالب (ع) با حضور آحاد مردم بویژه جوانان و نوجوانان و همکاری هیئت های مذهبی، بسیجیان، نوجوانان عاشورایی و اعضای کانون های فرهنگی هنری در مساجد، مصلاها، حسینیه ها و امامزادگان سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 

این مراسم معنوی با حضور جوانان مسجدی و اعضای کانون های فرهنگی هنری در مصلای امام خمینی (ره) این شهر از ساعت ۲۲ با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید آغاز و در ادامه دعای توسل و دعای جوشن کبیر آغاز شد.

 

در ادامه برنامه های نخستین شب از لیالی با عظمت قدر، حضار یک شبانه روز نماز قضا اقامه کردند و پس از مداحی و نوحه خوانی، مراسم سخنرانی و توسل به قرآن نیز برگزار شد.

 

بعضی از خانواده‌ ها به علت شیوع ویروس کرونا این آیین مذهبی را در خانه برگزار و برنامه‌های این شب پر فیض را از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی دنبال کردند.

 

کد خبر 1168128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha