۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان توزیع شد

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در اجرای طرح "قرار دوازدهم" ویژه ضیافت همدلی ۱۰۰ بسته‌ معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شد تا بخشی از مشکلات معیشتی در این ماه مبارک برطرف شود.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان عنوان کرد: طرح قرار دوازدهم طرحی با رویکرد ارائه خدمات اجتماعی به یاد و نام امام دوازدهم است که دوازدهم هر ماه و با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین افراد کم برخوردار به همت مراکز افق بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

 

علیپور خاطرنشان کرد: طرح «قرار دوازدهم» به نام و یاد امام زمان (عج) برای دستگیری از افراد کم بضاعت با ارائه خدمات اجتماعی از قبیل کمک‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، ایجاد پایگاه‌های سلامت و کمک به دارو و درمان افراد کم برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و افراد مستمند، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه تمام هزینه‌های اجرای این طرح از محل کمک‌های خیرین تأمین می‌شود، تصریح کرد: خیرین و واقفین خیراندیش می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحت عنوان «مهدی یاوران» به هیئت امنا بقاع متبرکه شاخص تحویل دهند تا در قالب این طرح و به نام حضرت مهدی (عج)، به دست نیازمندان برسد.

 

وی با تصریح بر اینکه طرح قرار دوازدهم، طرحی با رویکرد ترویج فرهنگ مهدوی و با موضوع ارائه خدمات اجتماعی و اولویت تأمین سبدهای غذایی برای افراد کم برخوردار است، یادآور شد: این طرح بر مبنای یک ساختار جهادی- مشارکتی و تشکیلاتی انجام می‌شود.

کد خبر 1168146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha