برگزاری مراسم شب های قدر در حرم مطهر امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد تاریخی فارس

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: مراسم شب های قدر در حرم مطهر امامزادگان، بقاع متبرکه فارس و مساجد تاریخی با حضور مداحان اهل بیت و همراه با سخنرانی مذهبی و قرائت ادعیه شب های قدر برگزار می شود.

حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی»، با اشاره به برنامه های شب قدر امامزادگان و بقاع متبرکه فارس و مساجد تاریخی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: از ساعت 22 و 30 دقیقه جمعه 2 اردیبهشت و یکشنبه 4 اردیبهشت این مراسم گرانقدر با سخنرانی حجت الاسلام «تابعی» در حرم مطهر امامزاده «سید صادق (ع)» برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: در آستان مقدس امامزاده «محمد (ع)» و امامزاده «جعفر (ع)» در شب های 19، 21 و 23 رمضان برگزاری مراسم شب های قدر از ساعت 23 با سخنرانی حجت الاسلام «میثم خلیلی باصری» در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: حرم مطهر امامزاده «سید شجاع الدین حسن (ع)» نیز در سه شب قدر از ساعت 23 با سخنرانی حجت الاسلام «محمد کاظم منفرد» و حجت الاسلام «سید عباس هاشمیان» میزبان مردم مومن است و در حسینیه «عاشقان ثارالله (ع)» از ساعت 22 و 30 دقیقه این مراسم با مداحی «سید عباس انجوی»، «علی اکبر افخمی»، «امیرحسین راستی» و ... و سخنرانی حجت الاسلام «تقدسی» برگزاری مراسم شب های قدر در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام صفری گرایی اعلام کرد: مراسم شب های قدر از ساعت 22 نیز با مداحی مداحان اهل بیت (ع) و سخنرانی حجت الاسلام «خاتم» برگزار می شود و در آستان مقدس امامزاده «حسن (ع)» از ساعت 23 این مراسم معنوی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در آستان سید علا الدین حسین (ع) در جمعه شب از ساعت 21 تا سحر با سخنرانی حجت الاسلام «ملک مکان» و قرائت دعاهای ویژه شب قدر این مراسم معنوی برگزار می شود و در حرم مطهر امامزاده «فضل ابن موسی (ع)» جهرم نیز این مراسم با برنامه های معنوی متعددی برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: حرم مطهر حضرت «ابراهیم ابن موسی الکاظم (ع)» از ساعت 22 تا سه بامداد، حرم مطهر علی ابن حمزه (ع) از ساعت 22 و 30 دقیقه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، حرم مطهر امامزاده «ابراهیم (ع)» فیروزآباد، حرم مطهر امامزاده «سید علا الدین حسین (ع) کازرون، حرم مطهر امامزاده «حسن (ع)» فسا، حرم مطهر امامزاده «سید محمد (ع)» در قصردشت شیراز از ساعت 21 و 30 دقیقه، حرم مطهر امامزاده «حسین (ع)» سعادت شهر، بقعه متبرکه شاهداعی الی الله (ع) از ساعت 23 تا چهار بامداد و حرم مطهر امامزاده «سید محمد پیر مراد (ع)» استهبان میزبان مراسم شب های قدر هستند.

وی اعلام کرد: مراسم شب های قدر در مسجد «امامزاده» از ساعت 24 همراه با غرفه «بوستان قرآن» برای کودکان چهار تا هشت سال، بقعه متبرکه «بی بی دختران (س) از ساعت 23 و امامزاده «احمد (ع)» از ساعت 23 تا سه بامداد میزبان مراسم گرنقدر شب های قدر است.

کد خبر 1168406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha