ناوگان اتوبوسرانی کرج آماده خدمت رسانی به مردم در شب های قدر است

امیدوار حسینی با اعلام خبر هماهنگی به عمل آمده به منظور فراهم آوردن اتوبوس برای احیاء کنندگان شب قدر گفت: ناوگان اتوبوسرانی آماده خدمت رسانی به مردم مومن و روزه دار در شب های احیاء است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محسن امیدوار حسینی» در خصوص هماهنگی به عمل آمده به منظور فراهم آوردن اتوبوس برای احیاء کنندگان شب قدر گفت: ناوگان اتوبوسرانی آماده خدمت رسانی به مردم مومن و روزه دار در شب های احیاء است.

 

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافرشهرداری کرج افزود: شهروندان روزه دار کرجی می توانند از محدوده امامزاده حسن(ع)، مهدیه کرج و مصلی امام خمینی(ره) از ساعت ۲۲ شب تا زمان نزدیک به سحر و اذان صبح از اتوبوس های ناوگان شهری بهره مند شوند. 

 

وی در خصوص هماهنگی و تعامل برای اعزام اتوبوس به دیگر مناطق شهر کرج بیان کرد: در صورت نیاز مدیریت شهری امکان استفاده از اتوبوس شهری را برای دیگر مناطق کرج با هماهنگی فراهم می کند. 

 

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج خاطرنشان کرد: حوزه های حمل و نقل سازمان مسافربری شهرداری کرج نظارت بر خدمت رسانی به روزه داران و مردم مومن کرج را به صورت میدانی انجام می دهد. 

 

کد خبر 1168484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha