«محمود آبسالان» در راه آرامش و امنیت سیستان و بلوچستان به شهادت رسید

امام جمعه موقت زاهدان گفت: «محمود آبسالان» در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

«هادی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: شهادت مظلومانه پاسدار جان بر کف سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان به دست جنایتکار نیرو‌های ضد انقلاب ، نشانه دیگری از خصم بی پایان دست نشانده‌های استکبار و اوج شقاوت و بی رحمی این انسان نما‌ها است. 

 

 امام جمعه موقت زاهدان یادآور شد: مردم استان سیستان و بلوچستان باز هم شاهد جنایتی دیگر از سوی دشمنان قسم خورده خود بودند که همچون گذشته از هیچ تلاشی برای اخلال در امنیت و آسایش منطقه فروگذار نبوده اند و این بار هم سینه‌های سربازان جان بر کف سپاه پاسداران سپر آسایش و امنیت مردم منطقه در برابر تجاوز دشمن خونخوار گشت. 

 

رمضانی گفت: این شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم نمود؛ بی‌شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهد بود. 

 

وی افزود: ضایعه دردناک شهادت "شهید والا مقام  محمود آبسالان" را که برای حفاظت از آرمان های انقلاب و ایجاد امنیت پایدار جان خود را فدا کرد، به رهبر معظم انقلاب(مد)، مردم استان و به ویژه خانواده ی محترم این عزیز تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر و شکیبایی را برایشان مسئلت دارم.

کد خبر 1168646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha