نوای استغاثه گلستانی‌ها در سومین شب قدر/ دست‌هایی که امشب از درگاه خداوند خالی برنمی‌گردد

سومین شب قدر هم از را رسید و مردم روزه‌دار و مومن شهرها و روستاهای گلستان دست‌های خالی خود را تا درگاه حضرت حق تعالی بالا بردند و استغاثه کردند به امید اینکه خداوند رحمت و مغفرت خود را نصیب آنان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سومین شب قدر امسال هم از راه رسید و مردم روزه‌دار و مومن شهرها و روستاهای گلستان در مساجد و تکایا، حسینیه‌ها، امامزادگان و غیره حضور پیدا کردند و الغوث الغوث گویان به درگاه الهی پناه آوردند.

 

امشب نوای استغاثه مردم این استان از گوشه و کنار به گوش می رسد و آسمان هم این صداها را می شنود. 

 

مومنان روزه دار دستان خالی و پر از نیاز خود را به سمت درگاه الهی با حال تضرع بالا آوردند تا خداوند به لطف و کرمش این دستان خالی را با رحمت و مغرفتش پر کند.

 

شبی که در منابع مختلف گفته می شود افضل از دو شب دیگر بوده و به احتمال قوی شب قدر، همین بیست و سومین شب ماه مبارک رمضان است.

 

شبی که مردم خداوند را به آبروداران دو عالم و به حق قران قسم داده اند تا خداوند در صدر مقدرات آنان، عاقبت بخیری قرار دهد.

 

مردم مومن گلستان قرآن را به سر گرفتند و بک یا الله گویان از خداوند طلب عفو بخشش کردند و از خداوند خواستند سالی پر از خیر و خوبی و خوشی را برای آنان رقم بزند.

 

شب سوم قدر در گلستان تبدیل به شبی برای استغاثه به درگاه الهی برای فرج امام زمان (عج) تبدیل شد. شب زنده داران گلستانی خداوند را قسم دادند تا هرچه زودتر در امر فرج و ظهور حضرت ولیعصر (عج) تعجیل کند تا مظلومان عالم در گوشه و کنار دنیا رنگ خوشی ببینند.

 

کد خبر 1169112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha