نجوای بندگی شب زنده داران در سومین شب از شب های قدر

مردم دیار آفتاب در سومین شب از شب های قدر، فریاد بندگی سر داده و با پروردگار خود راز و نیاز کردند.

به گزراش خبرگزاری شبستان از اراک، مردم مومن، ولایتمدار و عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سومین شب از شب های قدر با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه ها و حرم مطهر امامزادگان و گلزار شهدا ندای الغوث و العفو سر داده و با خدای خود راز و نیاز کردند.

 

مردم استان مرکزی از زن و مرد و پیر و جوان با حضور خود در مساجد و تکایا قدر این شب عزیز را دانسته و بار دیگر قرآن و ائمه اطهار(ع) را واسطه بین خود و خدا قرار دادند و طلب بخشش و مغفرت داشتند و با احیای شب قدر با خداوند راز و نیاز کردند.

 

مراسم شب های قدر امسال با توجه به مساعد تر شدن شرایط و با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی در بیش از 1000 مسجد و حسینیه استان مرکزی برگزار شد.

 

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در مراسمی که سحرگاه گذشته در مصلای بیت المقدس شهر اراک برگزار شد، گفت: شب های قدر، شب های برای بندگی و راز و نیاز با پروردگار است که انسان ها می توانند در این شب های با عظمت علاوه بر راز و نیاز با خداوند و طلب مغفرت از حضرت حق، در سوگ امام سوم شیعیان عزداری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان هستیم و این روزها و شب ها را باید قدر بدانیم و با دعا و نیایش و نزدیکی هر چه بیشتر به پروردگار در مسیر دین و ازش های دینی گام برداریم.

 

آئین‌های معنوی احیاء شب قدر و شب زنده داری در دیگر شهرستان و مناطق شهری و روستایی استان مرکزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

انتهای پیام

کد خبر 1169177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha