توزیع سه هزار بسته معیشتی همزمان با لیالی قدر در آذربایجان شرقی

در تداوم رزمایش اطعام مهدوی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ۳۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مناطق دو و سه تبریز توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی، در تداوم رزمایش اطعام مهدوی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ۳۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مناطق دو و سه تبریز توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در حاشیه رزمایش اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: از نقش آفرینی‌های عظیم کمیته امداد امام(ره) و خیران و مراکز نیکوکاری در دستگیری از نیازمندان تشکر می کنم.

وی با اشاره به رزمایش‌های متعدد در دوران شیوع کرونا، افزود: اگر روحیه تعاون و همدلی مردم نبود، کشور در دوران کرونا آسیب جدی می‌دید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بیان کرد: دولت به تنهایی نمی‌توانست از عهده‌ی مشقات آسیب‌های کرونا بربیاید و حضور مردم در صحنه کارساز شد و کمیته امداد امام(ره) به.عنوان دستگاه مسئول حرکت‌های زیبایی خلق کرد.

وی ضمن قدردانی از خیران، گفت: خیران زیادی در شهر و استان داریم که گمنامانه در خدمت محرومین هستند و به وجود آنها افتخار می کنیم.

 

کد خبر 1169350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha