پویش  نیکوکاری به عشق علی(ع) در ایلام برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام از برگزاری پویش نیکوکاری به عشق علی(ع) در راستای سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند در این استان خبر داد.

«رضا طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: پویش نیکوکاری به عشق علی(ع) به منظور سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند ایلام همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار می شود.

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: این پویش که در  راستای طرح اکرام ایتام این نهاد شکل گرفته و مردم نیکوکار و نوعدوست استان می توانند با روش های گوناگون سرپرستی تعدادی از  کودکان یتیم و نیازمند در این استان را بر عهده بگیرند.

 


وی افزود: پویش ملی نیکوکاری به عشق علی (ع) با همکاری کمیته امداد، رادیو سراسری و جمعیت امام رضایی ها از آغاز ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به روشهای مشارکت در این پویش به منظور سرپرستی از کودکان یتیم مورد حمایت  این نهاد اشاره کرد و گفت: مراجعه حضوری به دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر استان، مراجعه به پایگاه اطلاع رسانیekram.emdad.ir، ارسال عدد یک به شماره 3000333384، تماس با شماره تلفن ۳۲۲۳۲۱۴۹-۰۸۴  از جمله روش های مشارکت در پویش نیکوکاری به عشق علی(ع) و سرپرستی از ایتام  استان است.

کد خبر 1169368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha