جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش لاهرود برگزار شد

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش لاهرود با حضور امام جمعه، بخشدار و جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات بخشداری لاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش لاهرود با حضور امام جمعه، بخشدار و جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات بخشداری لاهرود برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حسن صفری» در سخنانی با گرامیداشت روز جهانی قدس، گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) جهت حمایت از ملت مظلوم فلسطین، روز جهانی قدس نامیده شده است.

 

امام جمعه لاهرود افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در واقع، نماد حمایت از ملت های مظلوم و ستمدیده جهان در برابر قدرت های استکبار جهانی است.

 

حجت الاسلام صفری تاکید کرد: در روز جهانی قدس، همراه با مردم مومن و روزه دار بخش لاهرود ضمن تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌ های امام راحل (ره ) و شهیدان والامقام، با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهیم کرد و تا تحقق آرمان آزادی خواهی مردم فلسطین و رهایی کامل قدس شریف از چنگال غاصبان اسرائیل و صهیونیسم، از حمایت مردم مظلوم فلسطین دست بر نخواهیم داشت.

 

وی از تمامی دستگاه های اجرایی بخش لاهرود خواست ضمن مشارکت فعال در برگزاری هر چه باشکوه تر این راهپیمایی، با دعوت از اقشار مختلف برای حضور و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر مظلومان جهان در این روز بزرگ، زمینه برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز جهانی قدس را فراهم آورند.

 

در این جلسه، «عادل نادری» اظهار داشت: بعد از دو سال همه گیری ویروس کرونا، با توجه به بهبود شرایط کرونایی جامعه، امسال راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت دستور العمل های بهداشتی و با استفاده از حداکثر ظرفیت ها و امکانات  بطور شایسته و با قوت و شکوه  بیشتری برگزار خواهد شد.

 

بخشدار لاهرود ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر لاهرود روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه ساعت 11 قبل از ظهر، از مقابل ساختمان بخشداری به سمت میعادگاه نماز جمعه، صحن مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) این شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 1169619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha