راهپیمایی روز قدس از قدرت تبلیغاتی بین المللی و جهانی برخوردار است

امیری مقدم، گفت: راهپیمایی روز قدس از قدرت تبلیغاتی بین المللی و جهانی برخوردار است از این رو باید همه امکانات و توان را برای حضور هرچه باشکوه‌تر مردم بکار بندیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در  کرمانشاه، بهمن امیری مقدم پیش از ظهر امروز سه شنبه (۶اریبهشت) در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، گفت: فریاد بیداری اسلامی و پشتیبانی ملت‌ها از مردم مظلوم فلسطین، روحیه بخش جهان اسلام و خنثی کننده خیال‌های باطل برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه خواهد بود.

 

استاندار کرمانشاه افزود: شرایط فعلی منطقه و جهان اسلام، آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف فراموش ناشدنی و ماندگار است و امروز ثمره بنیان مبارک و با اهمیتی که امام راحل تحت عنوان روز قدس بنا گذاشتند را می توان در بیداری فلسطین در جبهه مقاومت و مبارزه گسترده شده از سنگ به موشک را مشاهده کرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد:روز قدس روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام وتجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است.

 

امیری مقدم با بیان اینکه می‌طلبد که امسال در روز قدس حضوری با نشاط و با تحرک داشته باشیم و دستگاه ها تبلیغ لازم برای حضور خانواده‌ها را نیز داشته باشند،  تصریح کرد:  برگزاری این راهپیمایی با توجه به شیوع بیماری کرونا و ستاد مقابله با کرونا در نظر گرفته شده و آحادم مردم در این راهپیمایی می‌توانند حضور داشته باشند تا با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کنند و خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان دهند و رژیم اشغالگر همچون آمریکا و اسرائیل را محکوم کنند.

 

 

استاندار کرمانشاه اظهار کرد:نیروهای حافظ امنیت و انتظامی باید آمادگی لازم برای برپایی مراسم را داشته باشند و شهرداری‌ها تبلیغات محیطی مناسب را در تبیین اهمیت روز قدس و برای دعوت مردم بکار گیرد.

 

 

وی در پایان گفت: راهپیمایی روز قدس با شعارهای استکبار ستیز «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خواهد بود ودر این روز مردم  شهید پرور و همیشه در صحنه استان کرمانشاه همانند مردم جهان اسلام تمام جنایت‌های این رژیم را محکوم خواهند کرد و برای حمایت تمام قد از فلسطین اشغالی فریاد سرخواهند داد.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 1169668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha