استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در راستای رفع آسیب های اجتماعی

طالبی بر استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در راستای رفع آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا طالبی» امروز (۶ اردیبهشت) در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان خاطرنشان کرد: آسیب های فراوانی در حوزه های مختلف و در سطح جامعه جود دارد که برخی از آنها  سطحی و بعضی ریشه دار است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بهترین راهکار برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی، بهره گیری از ظرفیت های مردمی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت هایی که در ظرفیت نیرو و بودجه دستگاه های اجرایی وجود دارد چنانچه از توان مردمی در راستای حل آسیب های فرهنگی و اجتماعی بهره برداری شود، نتیجه بهتری به دنبال خواهد داشت.

 

معاون استاندار خراسان جنوبی در ادامه،بهترین شکل بهره برداری از ظرفیت های مردمی در امورات مختلف را استفاده از تشکل های مردم نهاد عنوان کرد و متذکر شد: چنانچه این تشکل ها به صورت تخصصی درحوزه کاری خود ورود نمایند، می توانند با شبکه سازی جامعه هدف، در راستای حل این چالش ها موفق عمل نمایند.

 

طالبی اظهار داشت: اعتبارات مدنظر با سرفصل حل آسیب ها ، چالش ها و  معضلاتی همچون بیکاری و ... باید به سمت جامعه هدف و تشکل های مردمی سوق داده شود تا به اشتغالزایی در سطح وسیع تر بینجامد.

 

وی با اشاره به این که ۴۲۴ تشکل  مردم نهاد در استان داریم، خاطرنشان کرد: این تعداد تشکل مردم نهاد چنانچه به صورت تخصصی به مسایل ورود کنند، می توانند در  راستای حل چالش ها و آسیب های اجتماعی به استان کمک نمایند .

کد خبر 1169730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha