روز قدس، فریاد بیداری اسلامی و پشتیبانی ملت‌ها از مردم مظلوم فلسطین است

فرزادی پور، گفت: فریاد بیداری اسلامی و پشتیبانی ملت‌ها از مردم مظلوم فلسطین، روحیه بخش جهان اسلام و خنثی کننده خیال‌های باطل برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه خواهد بود.

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به روز جهانی قدس ،گفت: ازابتدای  انتشاراپیدمی کرونا تاکنون به دلیل محدودیت‌های کرو‌نا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی ، بسیاری از برنامه ها و مناسبت های مختلف که در کشور ما رایج بود برگزار نشد اما خوشبختانه در شهرستان ما که وضعیت زرد کرونایی قرار دادیم و دامنه انتشار ویروس کرونا محدود شده، بزرگداشت روز جهانی قدس  به عنوان یکی از روزهای تاریخی و نمادین استکبارستیزی برگزار خواهد شد .

 

 

فرماندار سرپل ذهاب افزود: حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس اراده ملت ایران و مسلمانان جهان در دفاع از حقوق مظلومان آن هم در شرایط کنونی که عده‌ای از حکام خود فروخته عرب در حال عادی سازی روابط خود با رژیم غاصب اسرائیل هستند را به اثبات می‌رساند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: روز قدس این فرصت را ایجاد می کند که قدرتی از مسلمانان در جهان به نمایش گذاشته شود و به همین جهت این اولین سالی است بعد از کاهش دامنه انتشار ویروس کرونا فرصت یک راهپیمایی رسمی دیگری برای مردم فراهم شده است.

 

 

فرزادی پور با اشاره به اینکه روز قدس روز جهانی اسلام و جبهه مقاومت ثمره روز قدس است، تصریح کرد: روز قدس روز یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و به ویژه اسرائیل و آمریکا و روز شادی حافظان و دوستان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

فرماندار سرپلذهاب با اشاره راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: جلسه هماهنگی و مقدمات و تمهیدات لازم برای برپایی این راهپیمایی بزرگ و باشکوه فراهم شده است و از عموم مردم مومن و ولایی شهرستان برای حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قیام انتفاضه علیه اشتغالگران صهیونیست دعوت می کنیم.

 

 

وی در پایان گفت: حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس اراده ملت ایران و مسلمانان جهان در دفاع از حقوق مظلومان آن هم در شرایط کنونی که عده‌ای از حکام خود فروخته عرب در حال عادی سازی روابط خود با رژیم غاصب اسرائیل هستند را به اثبات می‌رساند.

کد خبر 1169930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha