دبیرستان استثنائی «فقیه سبزواری» با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال ساخته شده است

شوشتری با اشاره به اینکه آموزشگاه دخترانه فقیه سبزواری ظرفیت پذیرش ۱۲۰ دانش آموز کم توان را دارد، گفت: این مدرسه در زمینی با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و زیربنا ۹۰۰ متر مربع در دو طبقه و با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید امیر شوشتری» در مراسم افتتاح دبیرستان استثنائی فقیه سبزواری گفت: کسانی که در راه خدا تلاش می کنند و در صحنه های اجرایی و کمک های بشردوستانه، اسلامی و انقلابی از تمام مال ‌‌و جان خود می گذرند از جایگاه رفیعی نزد خداوند متعال برخوردار هستند.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تقدیر از تلاش های رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و سایر خیرین ادامه داد: امروز به واسطه خیرخواهی های خیرین مدرسه ساز مفتخر هستیم که نخستین دبیرستان شبانه روزی دختران کم توان ذهنی را در منطقه کم برخوردار سیدی افتتاح کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه این آموزشگاه ظرفیت پذیرش ۱۲۰ دانش آموز کم توان را دارد گفت: این مدرسه در زمینی با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و زیربنا ۹۰۰ متر مربع در دو طبقه و با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال ساخته شده و دارای ۲۰ اتاق، ۱۲ کلاس و ۸ فضای اداری و‌ خوابگاهی است.

 

شوشتری با اشاره به این که ۸۵ درصد اعتبار ساخت این مدرسه توسط خیر محترم «مهندس فقیه سبزواری» و ۱۵ درصد توسط «اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی» تامین شده است، گفت: در آموزش و پرورش استان به دلیل ارتباط مستقیم خانواده ها با این نهاد دولتی، یاوران خیر را مجاب کرده است که به آموزش و پرورش توجه ویژه کنند و الحمدالله این موضوع در استان نیز از اولویت بالایی برخوردار بوده است.

 

گفتنی است، در حاشیه افتتاح دبیرستان شبانه روزی فقیه سبزواری و به مناسبت هفته مشاغل، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان و‌ جمعی دیگر از مسولین از نمایشگاه تولیدات کارگاه های مهارتی معرفی رشته های هنرستان‌های کاردانش خاص بازدید کردند.

کد خبر 1169947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha