مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص برگزاری نماز عید فطر ابلاغ شد

برگزاری نماز عید سعید فطر، در مصلی ها و فضاهای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت و استفاده از ماسک و وسایل اقامه نماز شخصی بلامانع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، «سید علی مهدیان»، معاون برنامه ریزی نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر مصوبات این جلسه را تشریح کرد.

 

وی با بیان ضرورت رعایت نکات بهداشتی گفت: اولویت برگزاری نماز عید سعید فطر، در مصلی ها و فضاهای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت و استفاده از ماسک و وسایل اقامه نماز شخصی می باشد.

 

سید علی مهدیان تاکید کرد: اقامه نماز عید فطر در مساجد شهری با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت با تهویه مناسب بلامانع است و در این بخش لازم است متولیان امر نسبت به مدیریت زمان اقدام نموده و از طولانی شدن برنامه پرهیز شود.

 

معاون برنامه ریزی نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: در مناطقی که به لحاظ جوی امکان برگزاری در فضاهای باز میسر نمی باشد، برگزاری در فضاهای مسقف مصلی ها و مساجد با رعایت موازین بهداشتی بلامانع می باشد.

کد خبر 1170049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha