شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم را به راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مركزي از اقشار مختلف مردم مومن و روزه ‌دار استان دعوت مي‌کند تا با حضور پرشور و گسترده خود در راهپيمايي روز جهاني قدس همگام و هم صدا با ساير مسلمانان جهان نداي عدالت خواهی سر دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پیامی که نسخه ای از آن به خبرگزاری شبستان رسید مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 

در این پیام آمده است؛روز جهاني قدس يكي از برجسته‌ترين و ماندگارترين يادگاران احياگر اسلام ناب محمدي (صلي الله عليه و آله وسلم) حضرت امام خميني (رضوان الله تعالي عليه) و نماد صف‌بندي حق در مقابل باطل و مظهر حمايت جهاني از مردم رنج‌كشيده فلسطين است.

 

این پیام می افزاید: روز قدس نمايش وحدت و يكپارچگي جهان اسلام به ويژه ملت مسلمان ايران در موضوع فلسطين و حمايت از آرمان قدس شريف به مثابه مسأله اول جهان است. آرماني كه متعلق به همه ابناء آزادي‌خواه بشر و درد مشترك همه انسان‌هاي عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌اي براي موحدين و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آينده از روزي كه مسجدالاقصي پايه‌گذاري شد تا هميشه تاريخ است.

 

در ادامه این پیام آمده است،يوم‌الله قدس روز دميدن خون تازه در رگ‌هاي امت اسلامي و برافراشته‌تر كردن پرچم مبارزه با رژيم صهيونيستي و مقاومت توأم با اميد و معنويت تا آزادي فلسطين و محو كامل غاصب قبله اول مسلمين و جرثومه فساد يعني رژيم جعلي، كودك‌كش و نژادپرست صهيونيستي است.

 

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مركزي از اقشار مختلف مردم مومن و روزه ‌دار استان دعوت مي‌نمايد تا با حضور پرشور و گسترده خود در راهپيمايي روز جهاني قدس همگام و هم صدا با ساير مسلمانان جهان و مردم محروم و مظلوم فلسطين اشغالي بار ديگر نداي عدالت طلبي و حقيقت جويي را سرداده و بانگ الله اكبر و طنين رساي آزادي‌خواهي را به گوش جهانيان رسانده و با لبيك به نداي امام عظيم‌الشان، با آرمان‌هاي امامين انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تجديد ميثاق نمايند.

 

 راهپيمايي روز جهاني قدس 1401 در كليه نقاط شهري و روستايي سراسر استان مركزي برگزار مي‌شود كه در شهر اراك، راس ساعت 11 صبح جمعه 9/2/1401 از مسير ميدان شهداء، پل خيبر، خيايان محسني، خيابان شيخ فضل الله نوري، ميدان سرداران به سمت مصلي بيت‌المقدس با سخنراني سرلشگر پاسدار سيد يحيي رحيم صفوي( مشاورعالي فرماندهي معظم كل قوا) با حضور پرشور مردم ولايتمدار و هميشه در صحنه برگزار مي‌گردد.

کد خبر 1170190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha