مبلغین در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی با اشاره به نقش مبلغین در تحقق جهاد تبیین، گفت: مبلغین در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی ادیب یزدی» در گردهمایی جامعه مبلغین با رویکرد نقش مبلغین در جهاد تبیین گفت: فرهنگ بسیار مهم است و اقتصاد نیز مهم است اما اگر مردم متوجه شوند و بفهمند در حوزه اقتصاد مشکلاتی وجود دارد اما در حوزه فرهنگ کارهایی در حال انجام است و در حوزه تعالی فرهنگ دینی دارد کار می شود، خوشحال می شوند و بخشی از این سختی ها و دشواری های اقتصادی را تحمل می کنند.

 

دبیر جامعه مبلغین تهران تصریح کرد: چشم امید همه مومنان و مومنات و همه مردم ایران به دولت مردمی آیت الله رییسی است که می تواند همسو با مطالبات مقام معظم رهبری و بیانات ایشان موفق باشد و بتواند اقتصاد را اصلاح کند و در کنار آن به دنبال اصلاح فرهنگ و ارتقای فرهنگی جامعه باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش مبلغین در تحقق جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: مبلغین در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند.

 

در این گردهمایی، «عزت الله ضرغامی» نیز گفت: کار طلبه ها و مبلغین در حوزه تبلیغ دین بسیار دشوار است چرا که باید تلاش کنند تا در حوزه تبلیغ دین مخاطب را قانع کنند و این کار بسیار دشوار است.

 

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: جامعه مبلغین به ریاست حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی میت واند در این زمینه کار کند تا موانع تبلیغ و موانع اثرگذاری تبلیغ را به مخاطب عرضه کند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق جهاد تبیین گفت: مبلغین در تحقق جهاد تبیین نقش مهمی دارند.

 

ضرغامی با اشاره به شعار سال گفت: فعالیت های رسانه ای و فرهنگی دشمنان باعث شده است تا کار مبلغان دینی در حوزه تبلیغ دشوارتر شود.

بر اساس این گزارش، جامعه مبلغین تا پایان ماه مبارک رمضان همه شب از ساعت 12 تا 2 بامداد در حسینیه صاحب الزمانی واقع در خیابان مولوی نرسیده به خیابان ولیعصر مراسمی برای گرامیداشت روحانیون، طلاب و علمای دینی برگزار می کنند.

 

این مراسم که توسط جامعه مبلغین برگزار می شود به یاد حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی فلسفی، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم شجاعی، آیت الله سید مهدی طباطبایی، حجت الاسلام والمسلمین شهید محمد مقدسیان و برخی از منبری های دیگر، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی صالحی خوانساری، شیخ جعفر شجونی و سید ابراهیم میرباقری و سید حیدر جعفری در حسینیه صاحب الزمانی برگزار می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1170204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha