ایستگاه برداشت آزاد کودکان در روز جهانی قدس برپا می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین مسجد امام حسین(ع) بیرجند گفت: ایستگاه برداشت آزاد کودکان در قالب طومار با کشیدن نقاشی، نوشتن جمله کوتاه یا دلنوشته و تولید کاردستی با موضوع دفاع از قدس و مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس برپا می شود.

«قاسم باقری‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت روز قدس و آشناسازی کودکان و نوجوانان با مفهوم قدس و ملت مظلوم فلسطین برنامه های مختلفی در کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین مسجد امام حسین(ع) بیرجند در ادامه بیان کرد: به همت اعضای کانون اطراف مسجد امام حسین (ع) بیرجند با نصب پوستر و پرچم فلسطین و حزب الله جهت بزرگداشت روز جهانی قدس فضاسازی شده است.

 

وی به پخش سرود و آهنگ اشاره کرد و گفت: مقرر شده است تا در فضای بیرونی مسجد همزمان با آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس نماهنگ هایی با موضوع فلسطین، غزه، مسجد الاقصی برای علاقمندان پخش شود.

 

باقری نژاد با بیان اینکه ایستگاه برداشت آزاد کودکان توسط کانون در روز جهانی قدس برپا می شود، افزود: در این ایستگاه برنامه های مختلفی از جمله برداشت آزاد کودکان در قالب طومار با کشیدن نقاشی، نوشتن جمله کوتاه یا دلنوشته با موضوع دفاع از قدس و مردم مظلوم فلسطین در دستور کار قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین مسجد امام حسین(ع) بیرجند بیان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی دفاع از قدس و مردم مظلوم فلسطین و برپایی ایستگاه کاردستی کودکان با موضوع قدس، فلسطین و مبارزه با اسرائیل جهت تهیه بیش از 30 کاردستی و بحث رنگ آمیزی صورت کودکان نیز توسط کانون در روز جهانی قدس اجرا می شود.

 

 

کد خبر 1170411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha