دشمنان برای انحراف اذهان مسلمانان نسبت به مسئله فلسطین تلاش می‌کنند/ تفرقه‌افکنی کار دشمنان و استکبار است

آخوند نوری‌زاد گفت: عامل اصلی انحطاط مسلمانان تفرقه و اختلاف است و این تفرقه‌افکنی‌های دشمنان برای این است که اذهان مسلمانان از موضوع فلسطین منحرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالباسط آخوند نوری‌زاد» در نشست تبیینی با موضوع فلسطین اظهار کرد: ماه رمضان ماه نزول قرآن است که سعادا دنیوی و اخروی بشریت به ان گره خورده است. کفار و مستکبران سعی کردند تا مسلمانان برخی مفاهیم قرآنی را درک نکنند و قرآن را فقط بر روی طاقچه منازل خود بگذارند یا در مجالس ترحیم تلاوت کنند.

 

امام‌جمعه اهل سنت گنبدکاووس در ادامه به اهمیت روز قدس اشاره کرد و افزود: موضوع قدس مربوط به امروز نیست بلکه چندین دهه است که ملت مظلوم فلسطین زیر ظلم و ستم صهیونیست‌ها قرار دارند‌.

 

وی ادامه داد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبار‌ک رمضان به عنوان روز جهانی قدس بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی این پیام را به مسلمانان و جهان اسلام داد که فلسطین موضوع اول امت‌های اسلامی است.

 

آخوند نوری‌زاد خاطرنشان کرد: خداوند، کتاب آسمانی و پیامبر (ص) همه مذاهب اسلامی یکی است و ما باید در موضوعات مربوط به جهان اسلام با هم وحدت داشته باشیم و در کنار هم بایستیم. ملت‌های مسلمان باید ثابت کنند که زیر بار ظلم‌ نخواهند رفت.

 

وی تاکید کرد: عامل اصلی انحطاط مسلمانان تفرقه و اختلاف است و این تفرقه‌افکنی‌های دشمنان برای این است که اذهان مسلمانان از موضوع فلسطین منحرف کنند.

 

امام‌ جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: قدس فقط مربوط به مسلمانان ایران نیست بلکه شیعه و سنی در سراسر دنیا باید در حمایت از مردم‌ مظلوم فلسطین وارد میدان شوند. قدس و مسجدالاقصی نخستین قبله‌گاه همه مسلمانان است و باید آن را از چنگ رژیم غاصب صهیونیستی خارج کنیم.

 

کد خبر 1170486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha