فریادهای نابودی اسرائیل در اردبیل طنین انداز شد

همزمان با آغاز راهیپمایی روز جهانی قدس فریادهای نابودی اسرائیل و استکبار با حضور مومنان روزه دار در اردبیل طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، همزمان با آغاز راهیپمایی روز جهانی قدس فریادهای نابودی اسرائیل و استکبار با حضور مومنان روزه دار در اردبیل طنین انداز شد.

 

مردمر شهر اردبیل با مشت های گره کرده همچون سال های قبل در میدان مبارزه و حمایت از ملت مظلوم فلسطین آمده اند تا تجدید میثاق با آرمان های مردم فلسطین داشته باشند.

 

مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر اردبیل برادران از میدان باهنر (ایستگاه سرعین) آغاز و تا میدان بازار (مصلی اردبیل) ادامه دارد و خواهران نیز از میدان شریعتی به سمت میدان بازار (مصلی اردبیل) حرکت خواهند کرد.

 

آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی نیز در این راهپیمایی در کنار سایر اقشار مختلف مردم حضور دارند.

 

فریاد شعارهای  «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» همچون سال های قبل در شهر اردبیل طنین انداز شده است و مردم اردبیل نیز خواستار آزادی قدس شریف هستند.

 

البته به دلیل شیوع بیماری کرونا پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان در راهپیمایی روز قدس رعایت می شود.

 

کد خبر 1170679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha