فریاد مرگ بر اسرائیل در قزوین طنین انداز شد

همزمان با روز جهانی قدس، فریادهای مرگ بر آمریکا و اسرائيل در سراسر استان قزوین طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس، راهپیمایی روز قدس امروز (جمعه ۹ اردیبهشت) با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر استان قزوین برگزار شد.

 

این مراسم در شهر قزوین در مسیرهای میدان میرعماد، میدان آزادی به طرف مسجدالنبی و همچنین از سرپل طالقانی، خیابان طالقانی به سمت مسجدالنبی محل اقامه نماز جمعه برگزار و راهپیمایان با شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائيل» نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه همچون اسرائيل فریاد زدند.

 

مردم روزه دار قزوین همچنین با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پلاکاردهایی با مضمون «القدس لنا»، «ای قدس صبح نزدیک است» و «مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین است» حمایت قاطع خود را از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت اعلام کردند.

 

راهپیمایان همچنین با سر دادن «شعارهای اسرائيل اسرائيل جرثومه فساد است/ اسلام با صهیونیست همیشه در جهاد است»، «ای امت مسلمان دشمن ما آمریکاست/ قدس شریف همیشه محور اصلی ماست»، «خون شهید غزه اکنون پیام دارد/ کرانه باختری عزم قیام دارد» و «یاایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا» و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل جنایات رژیم غاصب صیهونیستی را در فلسطین محکوم کردند.

 

گفتنی است در دیگر شهرها و روستاهای استان قزوین هم راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده مردم روزه دار برگزار شد.

 

کد خبر 1170723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha