تقویت وحدت بین مسلمانان راه حل مساله فلسطین است

زیویار با بیان اینکه مساله مهم مسلمانان فلسطین است، گفت: حل مساله فلسطین با پشتوانه ظرفیت وحدت بین مسلمانان ممکن می شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار» امروز در جمع راهپیمایان خرم آباد، اظهار داشت: نامگذاری روز قدس، ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بود.

 

وی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت موتوری و خودرویی برگزار می شد، افزود: خوشبختانه پس از حدود سه سال از شیوع ویروس منحوس کرونا امسال شرایطی فراهم شد تا مردم در فعالیت های اجتماعی و مباحث سیاسی حضور داشته باشند.

 

استاندار لرستان با اشاره به هدف از نامگذاری روز قدس، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسلمان ها در ماه مبارک رمضان بخشی از فروعات دینی خود را انجام می دهند با حرکتی حکیمانه در صدد ایجاد احساس مسولیت نسبت به مسایل جهان اسلام داشته باشند.

 

وی بیان کرد: مسئله اصلی جهان اسلام فلسطین است که مکرر توسط امام راحل و مقام معظم رهبری مطرح شده است و این مسئله در سلسله جلسات سران کشورهای عربی و آمریکا و اسرائیل حل نمی شود و در کف میدان و درنهضت مقاومت و با پشتوانه ظرفیت بین مسلمانان انجام خواهد شد.

 

استاندار لرستان افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی بر رفع مشکلات مسلمانان توسط جهان اسلام و احساس مسوولیت نسبت به همدیگر تاکید داشتند.

 

کد خبر 1170724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha