دشمن به دنبال انفعال و فرمان پذیری ملت ها است/ کار و تلاش و نکوهش تنبلی

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: دشمن به دنبال انفعال و فرمان پذیری ملت ها از حاکمیت ظالمانه در تحقق اهدافش است و هیچ گاه تا تحقق این امر دشمنی خود را پایان نمی دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه اصفهان با اشاره به حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی روز قدس اظهارداشت: با وجود روزه داری اما با زبان روزه مردم در شکوه خاصی حاضر شدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: جمعیت فراوان ملت اصفهان در میدان نقش جهان تبلور انسان دوستی و توجه به حال مظلومان عالم بود که حماسه ای دیگر آفریدند.

 

وی ادامه داد: اعلام انزجار ملت مسلمان ایران و دیگر کشورهای مظلوم عالم مایه امیدواری مردم مظلوم فلسطین و دیگر کشورهای مظلوم خواهد شد و دشمن را ناامید می کند.

 

امام جمعه اصفهان از حضور حماسی مردم استان اصفهان در حضور و حماسه آفرینی راهپیمایی آخرین جمعه سال تشکر کرد و خواستار عزتمندی مسلمانان جهان از حضرت حق شد.

 

وی رژیم صهیونیستی را عامل ناامنی های منطقه و جهان اعلام کرد و اذعان داشت: به زودی این غده سرطانی از جهان حذف و حکومتی مهدوی در دنیا ایجاد خواهد شد.

 

به گفته آیت الله طباطبایی نژاد، غرب نیز از اسرائیل بیزار و روزی یهودیان را آتش می زدند و آنان از جبهه ظلم و ستم هستند و تنها دنیا را دیده و همواره در جهالت قرار دارند.

 

کار و تلاش و نکوهش تنبلی

 

وی به روز کار و کارگر نیز اشاره کرد و گفت: دین اسلام همواره بر تلاش و کوشش و دوری از تنلبی توصیه کرده و امروز جمعیت زیادی در کشورمان در نقاط مختلف برای عزت جامعه در کار و تولید هستند.

 

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: کار و تلاش کارگران مایه سعادت دنیا و آخرت آنان است و البته باید حق و حقوق آنان به صورت واقعی پرداخت شود.

وی به روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری اشاره کرد و از تلاش های مضاعف اساتید و معلمان در تعلیم و تربیت تقدیر کرد.

کد خبر 1170828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha