مقاومت تنها راه مبارزه با دشمنان است

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه مقاومت تنها را مبارزه با دشمنان و شکست آنان است، گفت: هر نیرویی که در مقابل رژیم جعلی اسرائیل قرار گیرد ما آشکارا از او حمایت می‌کنیم و از هیچ قدرتی ترسی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان که در محل مصلی شهر لیسار برگزار شد با دعوت شرکت‌کنندگان به رعایت تقوای الهی،اظهارکرد: یکی از ویژگی‌های انسان‌های باتقوا عاقبت‌اندیشی است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه شیطان‌ها در کمین هستند، افزود: اگر بخواهیم سلامت از این راه عبور کنیم باید در مسیر اهل بیت(ع) قرار گیریم تا رستگار شویم.

 

وی در ادامه مومنین و نمازگزاران را به ظلم‌ستیزی و دستگیری از مظلومین دعوت و به احادیث و روایت‌هایی در این مورد اشاره کرد.

 

حجت‌الاسلام فلاح از حضور پرشورشرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تقدیر و تشکر کرد و گفت: در حمایت از مظلوم همه مسلمانان با هم متحد هستند و و هیچ مرزی بین ملت‌های مسلمان نیست و هر کجا صدای مظلومی بلند شود و کمک بخواهد ما به آنها کمک می‌کنیم.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه غده سرطانی رژیم جعلی اسرائیل را به کمک جوانان مسلمان نابود می‌کنیم، افزود: مقاومت تنها را مبارزه با دشمنان و شکست آنان است.

 

وی اضافه‌کرد: هر نیرویی که در مقابل رژیم جعلی اسرائیل قرار گیرد ما آشکارا از او حمایت می‌کنیم و از هیچ قدرتی ترسی نداریم .

 

حجت‌الاسلام فلاح به‌ ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز بزرگذاشت مقام معلم اشاره و این روز را به همه معلمان تبریک گفت.

 

 

 

کد خبر 1170852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha