یک پیروزی معنوی امید آفرین و تامل برانگیز!

حجت الاسلام ساجدی گفت: تعداد ۲۲۰ شبکه فارسی‌زبان، شبانه‌روز، در حال پخش برنامه‌های سیاسی و فرهنگی فساد آفرین برای ایرانیان هستند.اما؛ آمارنشان داد که بیش از ۸۰ درصد مردم شهرستان‌ها و بیش از ۷۰ درصد مردم تهران گفته بودند برای شب‌های احیا برنامه دارند.

حجت الاسلام «ابوالفضل ساجدی» در گفت و گو با خبرنگار اندیشه خبرگزاری شبستان گفت: تعداد 220 شبکه فارسی‌زبان، شبانه‌روز، در حال پخش برنامه‌های سیاسی و فرهنگی فساد آفرین آن‌هم کاملاً رایگان برای ایرانیان هستند. هرکدام یک نوع فعالیت دارند؛ اما در یک مسئله بیشتر آنها مشترک هستند؛ هدف اصلی، خواسته یا ناخواسته، مبارزه با اعتقادات و معنویات ناب شیعی و جایگزینی آن با فرهنگ و معنویت سکولار و غیراسلامی است.

 

این عضوهیت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: در این میان اما؛ آمار امسال نشان داد که بیش از 80 درصد مردم شهرستان‌ها و بیش از 70 درصد مردم تهران گفته بودند برای شب‌های احیا برنامه دارند. این یعنی پیروزی معنوی ملت ایران زیر بمباران معنویت زدایی.

 

وی تصریح کرد: این یعنی به رغم تمام کاستی‌ها و کم‌ کاری‌ها؛ اما به لطف الهی، تلاشگران عرصه رسانه و تبلیغ، در انتقال معنویت ناب شیعی به جامعه و دفاع از آن، موفقیت های قابل‌توجهی داشته اند و باید همچنان امیدوارانه و خلاقانه گامهای تازه ای پیش نهند و از هیاهوها نهراسند.

کد خبر 1171198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha