همایش مشق نور در آران و بیدگل برگزار شد/ کتابت آیات قرآن، نهج البلاغه و اشعار فارسی

نخستین همایش خوشنویسی «مشق نور» به همت انجمن خوشنویسان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، نخستین همایش خوشنویسی «مشق نور» به همت انجمن خوشنویسان آران و بیدگل و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و هنرجویان رشته خوشنویسی آران و بیدگل برگزار شد.

 

این همایش همراه با بزرگداشت روز ملی خلیج فارس با حضور هنرمندان خوشنویس شهرستان آران و بیدگل در سفره خانه عمارت دربار آران و بیدگل برگزار شد.

 

سخنرانی امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجرای سرود نوجوانان و ابتهال خوانی استاد رحیمی از جمله برنامه های این همایش بود.

 

در حاشیه این همایش کارگاه تذهیب، کارگاه مرمت و کارگاه مشق خوشنویسی برپا شده بود و در این کارگاه ها آیات قرآن، نهج البلاغه و اشعار فارسی توسط هنرمندان خوشنویس شهرستان کتابت شد.

 

همچنین در این همایش از استاد و هنرمند خوشنویس «عباس متولی» به پاس ۲۰ سال مدیریت انجمن خوشنویسان آران و بیدگل و از خیرین توسعه هنر خوشنویسی محمد عمویی، عبدالرحیم مفیدی، مهدی نوروزپور، حسن رمضانی، یاسر کریمشاهی، و حامیان این عرصه دکتر محسن صانعی و مهندس بابازاده و علی شاکر، زهرا قدیرزاده، اصغر شیخی، حجت الله حفیظیان تقدیر شد.

 

 

 

کد خبر 1171655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha