۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کشور توزیع می شود

معممی مقدم گفت: بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی در راستای اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» از محل نیات موقوفات مرتبط بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار در سراسر کشور در آستانه عیدسعید فطر توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «رضا معممی مقدم» امروز (11 اردیبهشت) در مراسم طرح ملی «قرار دوازدهم» در طبس اظهار داشت: طرح ملی «قرار دوازدهم» طرحی با رویکرد ترویج فرهنگ مهدوی و با موضوع ارائه خدمات اجتماعی و حمایت از افراد نیازمند در کشور اجرایی می شود.

 

مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه بیان کرد: این طرح به منظور توجه به بحث ساماندهی و تقویت رزمایش مواسات با اقدامی جهادی و افزایش مشارکت های مردمی در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه طرح ملی «قرار دوازدهم» با نام و یاد امام زمان (عج) دوازدهم هر ماه در ۵۴۰ بقعه متبرکه کشور اجرا می‌شود، گفت: بسته های معیشتی تهیه شده در این طرح معطر به نام و یاد امام دوازدهم(عج) است که به خانواده های کم برخوردار اهدا می شود.

 

معممی مقدم به اهداف اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ خدمت به محرومین و افزایش مشارکت عمومی در ارائه خدمت به محرومین از مهم ترین اهداف اجرای این طرح توسط سازمان اوقاف و امور خیریه است.

 

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه بیش از 60 هزار بسته معیشتی در راستای اجرای این طرح از محل موقوفات بین نیازمندان توزیع می شود، گفت: این طرح تنها مربوط به تهیه بسته های معیشتی نیست بلکه شامل آزادسازی زندانیان، تهیه نان و دارو و تامین هزینه های درمانی محرومین نیز می شود.

 

 

کد خبر 1171713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha