برگزاری مراسم پرفیض کرسی تلاوت با حضور قاریان در پیشوا

مراسم پرفیض کرسی تلاوت با حضور قاریان در شهرستان پیشوا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مراسم پرفیض کرسی تلاوت با حضور قاریان شهرستان پیشوا در دفتر امام جمعه برگزار شد.

 

گفتنی است، در این جلسه تعدادی از قاریان به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند و همچنین در ادامه مراسم چند تن از اساتید برخی از مشکلات و مسائل مربوط به قاریان را در سطح جامعه بیان کردند.

 

حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در این مراسم ضمن تبریک سال جدید و قبولی طاعات و عبادات توصیه هایی در زمینه حفظ و قرائت عنوان کرد.

 

امام جمعه پیشوا ضمن آرزوی قبولی طاعات در این ماه، بر لزوم تشکیل مجمع قاریان شهرستان تاکید کرد و گفت: برای همبستگی و در چارچوب قرار گرفتن برنامه های قرآنی و منسجم شدن آنها نیاز به تشکیل مجمع قاریان در این شهرستان می باشد که این کار باید به همت و پیگیری اساتید قرآنی شهرستان باشد.

 

حجت الاسلام باقری بر تربیت قرآنی نسل جدید اشاره کرد و افزود: به یاری خداوند جلسات آموزشی و قرآنی بسیار و با کیفیتی در سطح شهر برگزار می گردد اما برای تربیت نسل های بعدی قاریان این شهر باید به صورت مدون با حمایت های نهادهای فرهنگی نوجوانان و جوانان با استعداد و مستعد شناسایی و تقویت شود.

 

کد خبر 1171954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha