اعلام محدودیت‌های ترافیکی جهت اقامه نماز عید فطر

پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان به منظور هرچه باشکوه‌تر برپا شدن نماز عید فطر و ایجاد امنیت و آرامش مردم، در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز جماعت محدودیت‌هایی را جهت تردد وسایل مقلیه پیش‌بینی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان به منظور هرچه باشکوه‌تر برپا شدن نماز عید فطر و ایجاد امنیت و آرامش مردم، در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز جماعت محدودیت‌هایی را جهت تردد وسایل مقلیه پیش‌بینی کرده است.

 

در شهرستان اهواز محدودیت‌های ترافیکی از ساعات اولیه بامداد روز عید در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی حدفاصل تقاطع پاداد تا تقاطع کیکاوس به‌صورت رفت و برگشت و همه معابر فرعی منتهی به این محل با موانع مسدود و منع تردد صورت خواهد گرفت و وسایل نقلیه در صورت هرگونه توقف در محل‌های مذکور با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

 

خیابان پیروزی (کمپانی) و خیابان زند برای مسیرهای جایگزین پیش‌بینی شدند که با توجه به عرض محدود این معابر از شهروندان خواسته می‌شود در راستای روان‌سازی ترافیک از توقف در این محدوده‌ها خودداری کنند.

 

اتوبوسرانی اهواز برای رفاه حال شهروندان برای همه مناطق اتوبوس‌های خود را آماده به کار کرده و از شهروندان درخواست می‌شود که تردد با موتورسیکلت در این محدوده را کاهش دهند و یا وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

کد خبر 1172010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha