عظمت و شکوه اسلام و مسلمانان در عید فطر به نمایش گذاشته می شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، عید سعید فطر را روز برکت و نشاط خواند و گفت: در این روز عظمت و شکوه اسلام و مسلمانان به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(13اردیبهشت)، در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلی الغدیر، با تبریک عید فطر، اظهار داشت: عید بزرگ اسلامی است که بزرگترین اجتماعات در آن شکل می گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عید سعید فطر روز ذخیره برای پیامبر اسلام است، افزود: اولین روز از ماه شوال که روز عید فطر است، روز برکت و نشاط است، اجتماعی است که در آن اجتماع هر سال تکرار می شود و مردم مسلمان از برکات این روز برخوردار می شوند.

 

وی عنوان کرد: این روز، روز ذخیره است چون در چنین روزی وحدت مسلمانان و اجتماع مسلمانان شکل می گیرد و شکوه و عظمت اسلام و مسلمین به نمایش گذاشته می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر نگاهی که به انقلاب اسلامی داشته باشیم به این ویژگی ها بر می خوریم؛ انقلاب رژیم ضداسلامی را از بین برد و جمهوری اسلامی را بر سر کار آورد، وابستگی سیاسی را از بین برد و استقلال را به ارمغان آورد و عزت و مردم سالاری دینی را برای ملت ایران به وجود آورد.

 

وی به پیشرفت های انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: در کنار مشکلات باید این پیشرفت ها و موفقیت ها را نیز ببینیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: ما نقاط قوت و ضعف داریم و نقاط ضعف و کاستی را نمی توانیم پنهان کنیم و باید قوت ها را شناسایی و تحکیم کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

 

وی به گرایش به دنیا طلبی و اشرافی گری اشاره و بیان کرد: گرایش به دنیا طلبی و اشرافی گری که برای ملت و عموم مردم و حاکمیت مضرر است هر جا اشکالی از واردات صادرات و تخلفاتی که انجام می گیرد نتیجه گرایش دنیا طلبی است.

 

کار جهادی و شبانه روزی لازمه رسیدن به اهداف متعالی دینی، فرهنگی و سیاسی است

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: حقوق های نجومی، عدم عدالت اجتماعی، اسرافی و حرص نسبت به کالاهای دنیوی اینها نتیجه گرایش به دنیا طلبی و اشرافی گری است.

 

وی بر ضرورت حفظ نقاط قوت و رفع ضعف ها در زمینه های مختلف، تصریح کرد: با کار جهادی و شبانه روزی باید بتوانیم اهداف متعالی دینی، فرهنگی و پیشرفت اقتصادی را برای کشور رقم بزنیم.

کد خبر 1172072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha