ورود ۵۰۰ هزار خودرو به گیلان /  ظرفیت ۹۷ درصد اقامتگاه‌ها تکمیل شد

حسن‌‌پور با بیان‌اینکه در تعطیلات عید فطر ۵۰۰ هزار خودرو به گیلان وارد شدند، گفت: در این ایام، ظرفیت ۹۷ درصد اقامتگاه‌های ثابت و سیار استان گیلان تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «رضا حسن‌پور» امروز (پنج‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت) در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارکرد: استان گیلان به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی و برخورداری از موقعیت خاص جغرافیایی و داشتن آب و هوای مطبوع در ایام مختلف سال میزبان میلیون‌ها گردشگر از اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای خارجی است.

 

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با بیان‌اینکه در ایام تعطیلات نوروزی و عید فطر شاهد حضور بی‌شمار مسافران و گردشگران در این استان بودیم، افزود: در تعطیلات عید فطر ۵۰۰ هزار خودرو وارد گیلان شدند.

 

وی تصریح‌کرد: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در ایام تعطیلات عید فطر به گیلان سفر کرده و از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی این استان دیدن کردند.

 

حسن‌پور گفت: در تعطیلات عید فطر، ظرفیت ۹۷ درصد اقامتگاه‌های ثابت و سیار استان گیلان تکمیل شد.

 

سرپرست معاونت گردشگري اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری حیران نگین ایران اشاره کرد و افزود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان در این جشنواره غرفه‌های متنوعی برپا می‌کند.

 

حسن‌پور خاطرنشان‌کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان در راستای اجرای هرچه بهتر جشنواره فرهنگی هنری حیران نگین ایران از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

کد خبر 1172423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha