حفظ محیط زیست نیازمند تقوای الهی

حجت الاسلام موحد گفت: حفظ محیط زیست نیازمند تقوای الهی است و باید همه ما در حفظ آن تلاش کنیم تا به دست آیندگان برسد.

حجت الاسلام «محمدجواد موحد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تقوای الهی موجب رشد و تعالی معنوی بشر است و با عمل به دستورات الهی در قرآن می توان به سمت تقوا حرکت کرد و در مسیر حق تعالی متقی شد.

 

امام جمعه موقت نکا افزود: قرار گرفتن در زمره متقین دارای شرایطی است که باید تقوی الهی را رعایت کنیم و این مهم نه تنها در رعایت دستورات الهی بلکه در عایت حقوق دیگران هم هست.

 

وی خاطر نشان کرد: تقوا شامل تقوای عمومی و تقوی صنفی است و به عنوان نمونه یککارمند باید در اداره تقوای اداری داشته و در رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع تلاش کند و یک بازاری هم تقوای بازار داشته و از کم فروشی و احتکار و گرانفروشی جلوگیری کند.

 

حجت الاسلام موحد گفت: حفظ محیط زیست نیازمند تقوای الهی است و باید همه ما در حفظ آن تلاش کنیم تا به دست آیندگان برسد.

 

وی افزود: اگر همه ما خود را مسلح به تقوی الهی کرده و در همه امورات فردی و اجتماعی تقوا را رعایت کنیم، از بسیاری از گزندها در امان خواهیم ماند و جنگل یکی از منابع خدادادی است که باید در حفظ آن تلا شکنیم و بدانیم حفظ محیطزیست نیازمند تقوای الهی است و اگر از خدا بترسیم محیط زیست را از بین نخواهیم برد.

 

امام جمعه موقت نکا یادآور شد: جنگل های هزارجریب نکا حدود 40 میلیون سال قدمت دارند و نعمت بزرگ الهی است که نباید با ریختن زباله و برافروختن آتش و.. این جنگل و نعمات را از بین ببریم بلکه باید در حفظ آن تلاش کرده و ضمن فراهم کردن اکسیژن، آن را برای آیندگان حفظ کنیم و مورد خشنودی خداوند قرار گیریم.

کد خبر 1172598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha