کار جهادی برخواسته از ایمان و به کارگیری هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است

فاطمی با اشاره به اهمیت کار جهادی گفت: کار جهادی برخواسته از ایمان و به کارگیری هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در مراسم آغاز به کار رزمایش « جهادگران فاطمی» که صبح امروز در محل صبحگاه نیروی مسلح سپاه الغدیر یزد برگزار شد گفت: کار شما جهادگران بسیجی بسیار باارزش است که امثال من نمی توانند حق این زحمات را ادا کنند و امیدواریم که سپاس خداوند متعال نصیبتان شود.

 

وی افزود: کار جهادی برخواسته از ایمان و به کارگیری هرچه بیشتر از ظرفیت وجود انسان است و انسان نیز هرچه از این ظرفیت بیشتر بهره ببرد همچنان جای کار وجود دارد.

 

استاندار یزد بیان کرد: ارتقای فکری، عملی و اندیشه های جهادگران بسیجی بسیار مهم است اما تعمیر درب و دیوار پیرزن روستایی نیز به این کارهای شما ارزش و نورانیت بیشتری عطا می کند.

 

فاطمی ادامه داد: امروز جهادگران بسیجی بایستی خدمت رسانی را برای تحقق عدالت و پیشرفت به صورت همگانی ترویج دهند و لزوم انفاق، تعاوت، نفع رسانی به مردم و لزوم اقدام به قسط باید در برابر جوانان قرار گیرد و وارد میدان شوند.

 

وی گفت: در محیط کار جهادی با اخلاق نیکو، عمل مومنانه و تاکید بر مستحبات باید اطراف محل کار جهادی را پر کند تا خود مروجی برای دیگران باشد.

 

استاندار یزد بیان کرد: در این راستا درگیر کردن جوانان محل و منطقه نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: ما نیز تمام توان خود را با توجه به امکانات و شرایط موجود در اختیار شما جهادگران قرار خواهیم داد تا ماموریت الهی و انسانی خود را انجام دهید.

 

 

کد خبر 1172836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha